عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مطالب جالب بود

عکس طنز , عکس خنده دار‎-www.roz2pix.rozblog.com عکس طنز , عکس خنده دار‎-wg.com عکس طنز , عکس خنده دار‎-www.roz2pix.rozblog.com عکس طنز , عکس خنده دار‎-www... عکس طنز , عکس خنده دار‎-www.roz2pix.rozblog.com عکس طنز , عکس خنده  عکس طنز , عکس خنده دار‎-www.roz2pix.rozblog.com عکس طنز , عکس خنده دار‎-www.roz2pix.rozblog.com


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: چهل گنج , مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 796
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 30 خرداد 1391

این تصاویر مخصوص عضوها می باشد  اگه خواستی عضو بشین قطا به این عکس ها خواهید خندید (از من گفتن)

نمونه تصاویر دختران (بیحجاب نه بد حجاب)

 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: چهل گنج , کالیکاتور افراد مشهور , مطالب تصویری!! , تاسیساتی ها کلیک کنند!!!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 1128
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 23 خرداد 1391

اندراحوالات درس خواندن ! ( تصاویر طنز )!!

..

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 1080
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : یک شنبه 21 خرداد 1391

پوریا محمودی هومن بحرینی مهدی رودباری محمد شفیع ریسی ارش ساردوی رضا مهمدی محمد جواد پورفراش

جمشید بیاد فرشید بهروز  علی بیانی زمان موسوی ادیب میجانی نجیب کمالی پور معین رجعتی عادل رفیعی محمد امین شریف ابراهیم امینی رنجبر نادر طاهری محمد رضا شبرنگ سلمان فرح بخش


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: چهل گنج , مذهبی , ضد دختر :-) , ضد پسر , ترفند ویندوز7 , کد مخفی تمام موبایل ها , ترفند سونی اریکسون , سامسونگ کد , نوکیا کد , مناجات با خدا , عاشقانه , دانستنی ها , ترفند یاهو , ارسال smsبی رد و نشان!! , کالیکاتور افراد مشهور , زنگ تفریح , مطالب تصویری!! , جک و سرگرمی , تاسیسات(کتاب فورمول ها) , تاسیساتی ها کلیک کنند!!!! , اس ام اس , ایا میدانید , عروس سیتی , بازی گرا متفوت هستند , ,
:: برچسب‌ها: پوریا محمودی , هومن , بحرینی , مهدی , رودباری , محمد , شفیع , ریسی , ارش , ساردوی , رضا , مهمدی , محمد , جواد , پورفراش , جمشید , بیاد , فرشید , بهروز , علی , بیانی , زمان , موسوی , ادیب , میجانی , نجیب , کمالی , پور , معین , رجعتی , عادل , رفیعی , محمد , امین , شریف , ابراهیم , امینی , رنجبر , نادر , طاهری , محمد , رضا , شبرنگ , سلمان , فرح , بخش ,
:: بازدید از این مطلب : 1142
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391

 

داستان واقعی ازدواج جن و انسان

 

 

Taknaz.ir | بالاترین برگ ایرانیان

این داستان  بر گرفته از کتاب “دانستنیهایی درباره جن”

تالیف حضرت حجته السلام والمسلمین حاج شیخ ابوعلی خداکرمی

ماجرایی واقعی درباره ی ازدواج جن با انسان نقل شده که از این قرار است:



ماجرایی در تاریخ ۱۳۵۹ شمسی مطابق با ۱۹۸۰ میلادی ماه آوریل بوقوع پیوست، که اهالی کشور مصر به شهرهای نزدیک و روستا های مجا ور را به خود معطوف داشت ، و آنرا نویسنده معروف ، استاد اسماعیل ، در کتاب خود به نام ((انسان و اشباح جن)) چنین می نویسد:

مرد ۳۳ ساله ای ، به نام عبدالعزیز مسلم شدید ، ملقب به <ابوکف> که در دوم راهنمایی ترک تحصیل کرده بود ، به نیروهای مسلح پیوست و در جنگ خونین جبهه ی کانال سو ئز ، به ستون فقراتش ترکش اصابت کرد واین مجروحیت او منجر به فلج شدن دو پایش گردید ، نا چار جبهه را ترک کرده به شهر خود بازگشت تا در کنار مادر و برادرانش با پای فلج به زندگی خود ادامه دهد. در همان شب اول که از غم و اندوه رنج می برد، ناگاه زنی را دید که لباس سفید و بلندی پوشیده و سر را با پارچه سفیدی پیچیده، در اولین دیدار او همچون شبحی که بردیوار نقش بسته مشاهده کرد.زمانی نگذشت که همان شبح در نظرش مانند یک جسم جلوه نموده ، و به بستر (ابوکف) نزدیک شد و گفت:ای جوان اسم من (حاجت ) است و قادر هستم به زودی بیماری تو را درمان نمایم . لکن به یک شرط که با دختر من ازدواج کنی. ابوکف جوابی نداد ، زیرا که وحشت ، قدرت بیان را از اوگرفته بود و اورا در عرق غوطه ورکرده بود. زن دوباره سخن خود را تکرار نمود ه اضافه کرد که من از نسل جن مومن هستم و قصد کمک به شما و به نوع انسانها را دارم ، و در همین حال از دیواری که بیرون آمده بود ناپدید شد .


ابو کف این قضیه را به کسی اظهار نکرد زیرا می ترسید او را به دیوانگی متهم سازند . باز شب دوم دوباره(حاجت) آمد و تقاضای شب اول را تکرار کرد ، ابو کف نتوانست جواب قاطعی بدهد . شب سوم باز آمد و گفت: تنها کسی که میتواند خوشبختی تو را فراهم کند دختر من است ، ابو کف مهلت خواست که در این خصوص فکر کند ، بعد تصمیم گرفت که اول شب ، در اتاقش را از داخل قفل کند و به رختخواب برود تا کسی نتواند وارو شود اما یکدفعه دید ( حاجت) ودخترش از درون دیوار عبور کردند و نزد او آمدند و تا صبح با او مشغول شب نشینی بودند . در همان شب وقتی که ابوکف به چهره ی دختر نگاه کرد ، دید چهره ی جذاب ،بدن لطیف قد کشیده ، گردن بلند و مثل نقره می درخشید.رو کرد به (حاجت ) و گفت: ((من شرط شما را پذیرفتم )) ، (حاجت) وسیله ی عروسی را فراهم کرد . شب بعد با موسیقی و ساز و دهل عروسی را انجام دادند، در حالی که کسی از انسانها آن آواز را نمی شنیدند ، عروس را با این وضع وارد خانه کردند .(حاجت)عروس و داماد را به یکدیگر سپرد و از خانه بیرون رفت هنوز داماد عروسش را در بستر به آغوش نکشیده بود که احساس کرد پاهایش جان گرفته است

.روز بعد هنگامی که مادر و برادران متوجه شدند که (ابوکف )سلامتی خود را بازیافته و با پای خود راه می رود خوشحال شدند لیکن او سر را به کسی نگفت.این شادی بطول نینانجامید،زیرا که به زودیروش و رفتار ابوکف تغییر کرد او در اتاقش می نشست و بجز موارد محدود بیرون نمی آمد.تمام کارهای لازم را مانند غذا خوردن و استحمام را همانجا انجام می داد ،تمام روز و شبش را در پشت در سپری کرد.آخرالامر برادران متوجه شدندکه او با کسی که قابل رویت نیست صحبت می کند. گمان کردند که عقلش را از دست داده ،اما او با عروس زیبایش در عیش و نوش و خوشبختی بود


 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 8 فروردين 1391

 مکان وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+17)

به گزارش تکناز : وقتی برای اولین بار وارد این مکان می شویم شاید همان احساسی بهمان دست دهد که زمان تماشای فیلم یک شب با مردگان زنده یا تریلر مایکل جکسون حس کردیم. هیچ فیلم ترسناک یا حتی خانه جن زده ای نمی تواند با چنین مکانی رقابت کند؛ در اینجا مرده ها با لباس های معمولی خود و با میخ طویله به دیوار آویزان شده اند. مرده ها که بدن هایشان در حال فساد و تباهی است از بالا شما را می نگرند، گویی که قصد ربودنتان را دارند و می خواهند که شما هم به آنها بپیوندید.

 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


یك اتفاق بسیار ساده باعث شد تا چندی پیش بزرگترین مجموعه مومیایی هایی عصر جدید كشف شوند. این اتفاق در حالی افتاد كه دخمه صومعه سیسیل ایتالیا گشوده شد و بازدیدكنندگان از این دخمه، نزدیك به 8 هزار جسد مومیایی شده در حالی كه با میخ های درشت به دیوار آویخته شده بودند را كشف كردند.

 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


باستان شناسان در بدو ورود با اتاقی روبه رو شدند كه پر بود از اسكلت های بی شمار انسان هایی كه كنار هم ایستاده بودند و نكته قابل توجه آن بود كه تمامی مومیایی ها بر اساس شغلی كه داشتند كنار هم قرار گرفته بودند. آنها در بدو ورود با اتاقی مربوط به دكترها، اتاقی مربوط به زنان، اتاقی مربوط به دخترهای ازدواج نكرده و البته اتاقی نیز مخصوص كودكان روبه رو شدند. باستان شناسان پی بردند این اجساد كه به طور طبیعی مومیایی شده اند مربوط به مراسمی مذهبی هستند كه در نوع خود بی نظیر است.

 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


به گزارش تکناز براساس اطلاعات به دست آمده، قدیمی ترین نعش موجود در این مقبره مربوط به راهبه سیلوسترو گابیو مربوط می شود كه سال 1599 مرده است. باستان شناسان او را سرسلسله جمع شدن این همه مومیایی كنار هم می دانند. او معتقد بود هوای خشك می تواند باعث ایجاد مومیایی طبیعی در انسان ها و البته زندگی دائمی آنها شود. به همین علت جنازه ها را از دیوار آویزان می كرد تا مایعات درون بدن آنها بتدریج خارج شود و سال ها بعد جنازه هایی كه مانند میوه های خشك شده تغییر حالت داده بودند را با سركه می شست و بعد از آن بود كه لباس های مردگان را برای ایستادن همیشگی شان در حالت مومیایی تنشان می كرد.

وقتی بر اولین پله این دخمه قدم می گذاریم به یاد این جمله از دانته بر روی کتیبه های دروازه های جهنم می افتیم : «هرکس وارد اینجا می شود باید رویاهایش را رها کند»


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


سرزمین مردگان در حالی در ایتالیا کشف شده است که معروفترین و عجیب ترین جسدی که در این صومعه قرار دارد، جسد دختر بچه ی 2 ساله ای به نام روزالیا لومباردو ملقب به زیبای خفته است که در سال 1920 به این صومعه تحویل داده شده است. جسد این دختر بچه در تابوتی قرار دارد که درب آن از شیشه است. چهره او بعد از گذشت سال ها همچنان طبیعی باقی مانده است.

 
دخمه ‌وحشتناک با 8 هزارجسد مومیایی ترسناک(+16)


روزالیا لومباردو ملقب به زیبای خفته

زیرزمین این صومعه به پنج راهرو تقسیم شده است : بخش مردان، بخش زنان، بخش کشیشان صومعه، بخش راهبان و بخشی برای افراد بلند مرتبه جامعه همچون ارتشدارن، دانشمندان و وکلا. در بخش زنان قسمتی را نیز به دختران باکره اختصاص داده اند، که در آن، چهار دختر باکره در کنار یک صلیب آویزان شده اند.
 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 8 فروردين 1391

 عکس گرفته شده ی زیر با نام "The Brown Lady" معروف ترین و معتبرترین عکس گرفته شده از یک خانم روح در دنیاست. تصویر روح مربوط به یک خانم انگلیسی به نام "Lady Dorothy Townshend" است. این خانم همسر آقای "Charles Townshend"  در نورفلوک انگلستان، در اوایل سال 1700 بود. مرگ او مربوط به سال 1726 میلادی است. روح او یک بار در اوایل سال 1800 توسط شاه "George IV" انگلستان و بار دیگر در سال 1835 توسط "Colonel Loftus" که برای تعطیلات کریسمس به آن منطقه رفته بود دیده شد.

این عکس معروف در سپتامبر 1936 توسط "Captain Provand" و "Indre Shira" دو عکاسی که مامور گرفتن عکس از "Raynham Hall" برای مجله ی "Country Life" بودند، گرفته شده است.

  

معتبرترین عکس ها از یک روح واقعی در دنیا

معتبرترین عکس ها از یک روح واقعی در دنیا

 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 8 فروردين 1391

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 


عکس های عاشقانه هنری و زیبا




































عکس های عاشقانه هنری و زیبا






























عکس های عاشقانه هنری و زیبا






















عکس های عاشقانه هنری و زیبا


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: عاشقانه , مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : جمعه 19 اسفند 1390

 

 

اس ام اس با معنی

اس ام اس با معنی

 

واعظی پرسید از فرزند خویش
هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟
صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
هم عبادت،هم کلید زندگیست
گفت: “زین معیار اندر شهرما، یک مسلمان هست آن هم ارمنیست” !!؟
پروین اعتصامی
اس ام اس با معنی

گمشده این نسل اعتماد است نه اعتقاد .
اما افسوس که نه بر اعتماد اعتقادیست و نه بر اعتقادها اعتماد!

 

اس ام اس با معنی

گر بدین سان زیست باید پست
من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوائی نیاویزم
بر بلند کاج خشک کوچه بن بست

 

اس ام اس با معنی

گر بدین سان زیست باید پاک
… من چه ناپاکم اگر ننشانم از
ایمان خود، چون کوه
یادگاری جاودانه بر تراز بی بقای خاک!


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , جک و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

جک تصویری


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , جک و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

جوک تصویری جدید


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390


ادامه مطلب......


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

ادامه مطلب


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

عکس ها در حال لود شدن میباشند...  شکیبا باشید!
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را بزنید.
 


فقط در پرو (سوژه های دیدنی)

ادامه مطلب.................................


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

!!!!!!!!!!!!!!!!!

برین ادامه مطلب


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

برین ادامه مطلب زیان نمی کنید!!!!


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 1228
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

مامان من از این خانومه می ترسم....!!!!

[تصویر:  hojmj5oqxsmm4t7d2wbx.jpg]


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

به گزارش سایت اوباما، طی ساعات گذشته خبری به طور گسترده از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که عنوان می‌کرد علیا ماجده دختر مصری که با انتشار تصاویر برهنه خود بر روی وبلاگش، جنجال زیادی در جهان به پا کرده...

به گزارش سایت اوباما، طی ساعات گذشته خبری به طور گسترده از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شد که عنوان می‌کرد علیا ماجده دختر مصری که با انتشار تصاویر برهنه خود بر روی وبلاگش، جنجال زیادی در جهان به پا کرده بود، به قتل رسیده است.

در همین زمینه نیز برخی تصاویر منتشر شد که جسد دختری شبیه به ماجده را با وضع خونینی بر روی زمین نشان می‌داد.


اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این خبر از اساس کذب است و منبع تصاویر فوق، یک فروم انگلیسی‌زبان است که اعضای آن علاقه‌مند به انتشار تصاویر و فیلم‌های تصادف‌های خونین هستند و در واقع تصویر فوق نیز مربوط به یک تصادف در سال 2010 است که در آن، یک دختری آسیایی در حالی که سوار یک خودروی بی ام دبلیو بوده، در تصادف رانندگی کشته شده است. بر همین اساس، عضو این فروم غیرمتعارف نیز در تاریخ 5 ژوئن 2010 این پست را بر روی اینترنت منتشر کرده است.



صرف نظر از این موضوع، کشته شدن دختری که قصد داشت با انتشار تصاویر برهنه خود، اهداف انقلاب مردم مصر را چیزی متفاوت با آنچه در واقعیت وجود دارد، نشان دهد موضوعی است که به شدت مطلوب رسانه‌های غربی است چرا که در صورت واقعیت داشتن این خبر، تلاش می‌کردند انقلابیون اسلامگرا را عامل قتل وی معرفی کنند و با مظلوم‌نمایی برای دختر جنجالی، افکار عمومی جهان را نسبت به انقلابیون اسلامگرای مصر بدبین کنند.
 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مطالب تصویری!! , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : چهار شنبه 26 بهمن 1390

 

کلیک کن فیلتر میشه ها 

 

خط اینتر نت رایگان مفت مفت با سرعت بالا خودم کشفش کردم کلیک کن 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: چهل گنج , مذهبی , ضد دختر :-) , ضد پسر , ترفند ویندوز7 , کد مخفی تمام موبایل ها , ترفند سونی اریکسون , سامسونگ کد , نوکیا کد , مناجات با خدا , عاشقانه , دانستنی ها , ترفند یاهو , ارسال smsبی رد و نشان!! , کالیکاتور افراد مشهور , زنگ تفریح , مطالب تصویری!! , جک و سرگرمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1097
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : پنج شنبه 4 آذر 1385

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهل تن یا چهل گنج و آدرس 40ganj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com