عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مطالب جالب بود


-سفیانی در آستانه کودتا : امام محمد باقر (ع) : سفیانی و حضرت قائم در یک سال قیام می کنند . ( بحارالانوار ج 52 ص 240)  یکی از علامات حتمیه ظهور قیام فردی به نام سفیانی که همزمان با سید خراسانی در ماه رجب در سوریه کودتا نموده و چند کشور همسایه را فتح و سپس به سمت عراق پیشروی می نماید و لشگری برای دستگیری امام زمان (عج) به سوی مکه روانه می سازد که این لشگر در بین مکه و مدینه به زمین فرو می روند و نابود می شوند و … تعدادی از بزرگان در سوریه سفیانی را دیده و ( با همان ) اوصافی که در روایات ذکر شده است او را شناخته اند که با برخی مانند عالم فاضل و متعبد استاد بهلول مصاحبه شده و شرح دیدار به صورت مکتوب و نوار ویدئویی مستند و مکتوب موجود است ( کتاب آیا ظهور نزدیک است؟ و نوار ویدئویی در واحد فرهنگی گل یاس) و برخی دیدارها مانند دیدار امام موسی صدر و شهید چمران نقلی و غیر مستند می باشد . در دیدار استاد بهلول که حدودا 10 سال پیش انجام گرفته است سفیانی با همان ظاهر کریه که در روایات ذکر شده و جزء فرماندهان ارتش سوریه و فردی جاه طلب و میانسال ذکر گردیده است … با شدت گرفتن فتنه ها و درگیری ها در منطقه خاور میانه و عراق و لبنان و فلسطین و تحت فشار بودن یهودیان غاصب هر لحظه برای کودتای سفیانی که به نفع صهیونیستها و علیه کشورهای مسلمان صورت می گیرد شرایط فراهم تر می گردد.

ادامه مطلب...................


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حوادث آخرالزمان , مهدی , ارش ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : یک شنبه 12 دی 1390

نشانه های شگفت آور آخرالزمان

در اینجا چند روایت از ائمه معصومین به نقل از کتاب" نشانه های شگفت اور اخر الزمان" اورده ام که اوضاع اخرالزمان در ان وصف شده حتما بخونیدو ببیند که چقدر این نشانه ها با دوران ما سازگاری داره. در ضمن نظریادتون نره


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اخرالزمان , مهدی , موعود , ارش , چهل گنج ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : یک شنبه 11 دی 1390

همه افراد در بیت المال به طور یکسان شریکند

 

علی(ع) در تقسیم بیت المال به همه افراد به یک چشم نگاه می‏کردند و هیچ وقت به یک نفر ـ هر چند با داشتن سابقه خدمت بیشتر یا خویشاوندی با پیامبر و... ـ بیش از دیگری سهم نمی‏پرداختند.

«ابی رافع» در این باره نقل کرده است که در اوایل حکومت علی(ع) طلحه و زبیر به نزد آن حضرت آمدند و گفتند: پیش از این، سهم ما از بیت المال بیشتر بود. علی بن ابیطالب فرمودند: رسول خدا(ص) چقدر به شما سهم می‏دادند؟ آن‏ها ساکت شدند، آن گاه امام(ع) فرمود: مگر شیوه پیامبر اکرم(ص) از دیگران درست‏تر نبوده است؟ گفتند: البته که شیوه پیامبر(ص) بهتر بود، ولی ما در اسلام سابقه بیشتر داریم و زحمت زیادی متحمل شده‏ایم. به علاوه، خویشاوند پیامبر(ص) هستیم. علی(ع) در جواب آنها فرمودند: آیا سابقه و خویشاوندی و تلاش ِ من بیشتر بوده است یا شما؟ گفتند: شما. در ادامه امام(ع) به اجیرشان ـ که در مجلس حاضر بود ـ اشاره کرده، فرمودند: به خدا سوگند بین من اجیرم امتیازی در بهره‏گیری از بیت المال نیست.

ادامه مطلب.......


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: علی , یارخدا , انسان , چهل گنج , ارش , مکس ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : یک شنبه 11 دی 1390

مفهوم واقعی عشق چیست ؟

 

1ـ لفظ «عشق» از نظر لغت مشتق از عَشَق است و «عَشَقه» گیاهی است بر دور درخت می‏پیچد و درخت را خشک،زرد و بی‏محصول می‏کند (مشارق الاذواق، ص 46). انسان نیز همچون درختی است که وقتی در کمند عشق گرفتارآمد، به خاطر دوستی بی‏حد،  محو در معشوقش گشته، وجود خود را فراموش می‏کند، تا جایی که دیوانه‏وار، با رنگی پریده ولباسی ژولیده و قیافه‏ای مریض، ظاهر می‏شود که به قول حافظ:

 

     سحر بلبل  حکایت با   صبا   کرد         که عشق روی گل با ما چه‏ها کرد     

 

      از آن رنگ رخم خون در دل افتاد           و از آن گلشن به خارم  مبتلا  کرد  

 

 


چهل گنج هنوز نفس میکشد!!



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: عشق واقعی love ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ☻☺☻☺ارش ☻☺☻☺☻
ت : سه شنبه 6 دی 1390


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهل تن یا چهل گنج و آدرس 40ganj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com